راه های موفقیت

من حانیه 11 ساله میخوام یه راه هایی از موفقیت رو بگم

راه های موفقیت

من حانیه 11 ساله میخوام یه راه هایی از موفقیت رو بگم

این وبلاگ

سلام امروز اولین روزی هست که این وب درست شده.اول بهتر هست من خودم رو معرفی کنم: من حانیه 11 ساله هستم و میخوام تو این وب درباره ی راز های موفقیت باهاتون صحبت کنم که البته برای شما هم یک روزی به درد بخور هست. امیدوارم وبم یکی از بهترین وب ها برای شما باشه.راستی شما میتونید به اون یکی وبمم سر بزنید تو اون خاطراتم رو مینویسم آدرسش هم اینه:www.khaterat.blogsky.com تا دیداری دوباره خداحافظ.

نظرات 2 + ارسال نظر
نگینی با دامنی حریر دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:01 ب.ظ http://www.patty.blogsky.com

سلام عزیزم...
مبارک باشه !!
حتما وبلاگ خوبی خواهد بود !!
من رو حتما لینک کن تو این وبت
چه خبر؟
مدرسه ها خوبه؟

دیدی اومدی دیدی گفتم اولین نفری آره مدارس عایه الان میخوام از اون آپای به درد بخور بکنم:

محدثه پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:38 ب.ظ http://badkonaksorati.blogsky.com/

سلام خیلی قالب وبلاگت قشنگه
راستی منم لینک کنی ها

چشم شما رو هم لینک میکنم حالا مطلبم خوب بود؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد